התיעודים שמוכיחים: ביה"ח שיפא שימש לפעילות הטרור

קובי פינקלר No Comments on התיעודים שמוכיחים: ביה"ח שיפא שימש לפעילות הטרור

צה"ל ושב״כ מפרסמים תיעודים שמוכיחים כי בית החולים שיפא שימש לפעילות טרור ואליו הועברו חטופים ביום המתקפה. בנוסף, פורסמו פרטים חדשים על נסיבות מותה של רב"ט נועה מרציאנו ז"ל

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ממצאים חדשים שחושפים צה"ל ושב״כ מוכיחים כי בית החולים שיפאא' שימש כתשתית טרור אליה חטפו מחבלי חמאס חטופים ב-7 באוקטובר. בנוסף נחשפו הערב (ראשון) פרטים חדשים על נסיבות מותה של רב"ט נועה מרציאנו ז"ל.

בתיעוד שנחשף בסיוע שירות הבטחון הכללי ניתן לראות את מחבלי חמאס ביום שבת ה-7 באוקטובר, מובילים בכוח חטופים, אזרח נפאלי ואזרח תאילנדי, שנחטפו משטח ישראל. כמו כן, ניתן לראות בתוך מרחב בית החולים שיפאא' רכבים צבאיים שהובאו מישראל במהלך הטבח הרצחני.

תמונות שפרסם צה"ל מהובלת החטופים לבית החולים שיפאא וכן תמונות של רכבים צה"ליים במרחב בית החולים שיפאא' ביום המתקפה:

ממצאים אלו מוכיחים כי ארגון הטרור חמאס השתמש בבית החולים שיפאא' ביום הטבח עצמו כתשתית טרור.

ממצאים אלו מצטרפים להוכחות שהראו בצבא קודם לכן, המוכיחים כי ארגון הטרור חמאס משתמש במרחב בית החולים כתשתית לפעילות הטרור שלו באופן שיטתי ושוטף.

בצה"ל פרסמו תיעוד מתוך בית החולים שיפאא' מיום החטיפה, ה-7 באוקטובר 2023, בין השעות 10:42-11:01 ובהם נראים חטופים משטח ישראל מוקפים במחבלי חמאס חמושים. אחד מהם פצוע ומובל על מיטת בית חולים והשני הולך על רגליו. מדובר בחטופים, אזרח תאילנדי ואזרח נפאלי, והודעה על התיעוד שנמצא נמסרה לגורמים הרלוונטים.

לפני מספר ימים הוחזרו לישראל גופותיהן של יהודית וייס ז"ל ורב"ט נועה מרציאנו ז"ל, שנחטפו ב-7 באוקטובר. בהכוונת מידע מודיעיני של השב"כ, איתרו כוחות צה"ל את גופותיהן של נועה ויהודית ז"ל. כל אחת מהן נמצאה במבנה אחר סמוך לבית החולים שיפאא׳.

על פי מידע מודיעיני של צה״ל ושב״כ, רב"ט נועה מרציאנו ז"ל נפצעה מהפצצת צה"ל ביום חמישי האחרון והמחבל שהחזיק בה נהרג. מדו"ח פתולוגי ראשוני ומהמודיעין של שב"כ וצה"ל, עולה כי הפציעה של נועה לא הייתה מסכנת חיים וכי היא נרצחה על ידי מחבל חמאס בבית החולים שיפאא'.

מח"ט 7, אל"ם אלעד צורי, תיאר את פעילות הכוחות למציאתה של רב"ט נועה מרציאנו ז"ל: 

video
play-sharp-fill



0 תגובות